Wednesday 5 December 2012

Kawan...Time Susah Ade, Senang Takde? *Garu Kepala*

kawan ada time susah, time senang takde? sorry for all my wrongdoings and thank you for your friendships dear friends.

     Hari ini seorang member berkata bahawa kawan ni ada time susah je…time senang takde. Aiks? Cam pelik je ayat? Ye betul lah…maksudnya kawan akan cari kita time dia susah je, time senang dia hilang…haha…jangan faham secara terbalik pulak..kalau ada kawan yang bersama kita time kita susah dan hilang bila kita senang tu lain macam gak bunyi, cam guardian angel pun ada…kalau bukan angel, tula kawan yang baik tapi pelik. Hehe.

     Tapi memang sedih kan…kalau kita berniat baik nak tolong tapi bukannya membuahkan hasil, malah kawan makin hanyut dan meninggalkan kita bila dah senang. 

      Well, I guess I’ve been in both places. Kind of. I’m really full of mistakes. So kepada mereka yang telah banyak membantu, memberi nasihat, kritikan membina, bersama saya ketika susah dan senang, mempertahankan saya, tidak meninggalkan saya pada saat terburuk saya : THANK YOU FROM THE BOTTOM OF MY FEET TO THE TOP OF MY HEAD =P . Dan saya minta maaf atas segala kesalahan dan kelemahan saya, semoga Tuhan membalas kebaikan anda. Dan kepada mereka yang jauh di mata dan dah lost contact, semoga hidup anda berjaya dan bahagia.

      Member saya tadi berkata, sebab tu dia ada semasa kawan dia susah, walaupun dia wat menyemak je. Saya rasa betul tu. 

Cos we don’t want to be the people that we don’t want to be.

      So dear friends, if I’ve become the person that you don’t want to be, either learn a lesson from it, or forgive me, because I must have done something wrong towards you.

Kepada member saya tadi,

Life’s a joke, and sometimes we become a joke to other people. What to do? Just carry on, and be stronger than ever.

*Font? Mesti ramai yang familiar kan? Of course, Jokerman! Just to emphasize on the point. Three Hacks sweets for that clever child! 

And give him a waste bin after that. In case those sweets are too 'minty'.*

2 comments:

  1. Sometimes we can be hurt of having a friend like that.. tapi nk buat cam ner ekk...dah jalan cerita macam tu..nk tak nk..just shut-up and doing nothing... maybe ada hikmahnya di sebalik ape yg terjadi...so, cheer up!..

    ReplyDelete

Hi...any thoughts to share? Kamon and komen...dont shy-shy. You shy i not shy.