Saturday 27 October 2012

When Sleep Eludes...


░  The room is silent -
-  The air is still 
░  The inner soul is shredded  -
-  With a darkening cloud 
░  Energy runs low  -
-  And chest feels tight 
░  There's a feeling of doom  -
-  Doesn't know why or what 
░  Hopes hide, fear emerges  -
-  What will happen, what does one deserves 
 ░ Hands come together in prayers  -
-  Willing the black fog to leave 
░  Wanting to see a brightly lit path  -
-  Or even someone waiting 
░  But no matter how hard you think  -
-  There's no way out 
  ░  All that's left to do  -
-  Is how your head  ░
░  Recall your flaws, wishing not to be dead.  -


*Pagi ni jeles ngan aku, tak nak bagi aku tido. Daripada aku terkebil-kebil macam orang sakit jiwa tunggu tido datang, so baiklah aku terhegeh-hegeh di sini sekejap menghabiskan tenaga yang ada supaya boleh mengumpan tido balik. Anyway tetamu-tetamu sekalian, apa macam lepak kat taman aku yang tak seberapa ni? Kalau best, terimalah kasih tapi kalau tak best salahkan tukang kebun! Haha. Harap korang semua enjoy, kalau enjoy bolehlah menderma, donation box ada di mana-mana ye. Masjid, kedai, McD, depan bank...hehehehe. Oklah, nak gi cari tido balik, main hide and run pulak masa ni. Sebelum tu, tukang kebun aku saja nak pesan kat korang, Be careful of what you choose to do in life. Think more. (Sila baca dengan sound effect yang misteri dari alam mimpi) Apebende lagi, tukang kebun? Oh, tu je. Tukang kebun aku memang suka buat ayat cambest. Tu pasal la kebun aku tak terjaga. Hahahaa...tp kalau suka taman aku ni, sekali lagi time kaseyyyy! Betul cakap tukang kebun tu, ayat tu nampak je simple tapi penting. Hargailah hidup anda. Satu tindakan mampu menghancurkan hidup sekelip mata dan selama-lamanya, walaubagaimanapun walau apa pun (panjangnya huahua) yang terjadi harungilah dengan segenap kekuatan kerana hanya Tuhan yang tahu segala-galanya yang akan terjadi. Walau jatuh tersungkur ke dalam kerak bumi sekalipun pastikan cari balik semangat anda tak kira lah berapa lama nak dapatkan balik. There is always something in this life for everyone. Oklah, walaupun dh nak kul 10 pagi tapi nenek aku paksa aku tido balik ni. Katanya selagi tak pukul 3 petang selagi tu la jangan bangun!!! Haha jual nama nenek lak, just kidding..... (Merangkak balik lam selimut ala siput)

No comments:

Post a Comment

Hi...any thoughts to share? Kamon and komen...dont shy-shy. You shy i not shy.