Monday 22 October 2012

Effects of Love


    A tug at the corner of the beating heart   
    A rise of adrenaline    
    A surge of endorphine   
    Life felt better   
    Ordinary flowers look prettier   
    A smile for the enemy   
    Even a helping hand, maybe?   
    A little skip in every step   
    Ready to take on any crap   
    Savoring the buoyant feeling   
    Wondering about the ending   
    Then think, while all this lasts   
Just for a moment, I could let go of the past
And live for the present, aiming for the future
For all the pain and hurt I bear,
I've finally found my cure...

Kasih sayang mampu menghasilkan suatu kehebatan yang tidak dijangka dalam diri kita, tapi juga mampu membuat kita bertindak dalam super kebodohan. Yang sakitnya, masing-masing saling menyayangi tetapi aku tidak mampu menunjukkan dan membuat kamu percaya yang hati ini menganggap kamu lah yang terbaik. Dan mungkin itulah juga yang kamu kesalkan dalam hubungan kamu dengannya. Aku memandang kamu dan kamu masih memandang kepadanya. Aku membiarkan kerana aku faham, dalam masa yang sama aku memaki diri kerana kelemahan yang aku miliki menjadikan aku tidak mampu membuat kamu percaya pada apa yang ada dalam diri aku untuk kamu.
 - Why can't you understand that you are worthy of me? -
- Instead, I might be the one unworthy of you. -

No comments:

Post a Comment

Hi...any thoughts to share? Kamon and komen...dont shy-shy. You shy i not shy.