Monday, December 31, 2012

Eva Beans - Welcoming 2013.

-Officially welcoming 2013-
EvaBeans / @WhiteLocks1 welcomes 2013! -Creditphotoapp: Photofunia and Pizap.com-

Opening speech : Hi 2013!
Pose : Lambai ala Miss World.
Wish :                           

   Kerja baik-baik  
   Jadi budak baik  
   Makan baik-baik  
   Setia  
   Memberatkan tabung *ka-ching!*  
   Berbelas ihsan kepada Chali dan MyBestPerson  
   Gaya hidup sihat (hakktuiiii yang ni saban tahun punya azam!)  
    Bertenang  
    Bersyukur  
    Stay gila-gila jangan sampai gila  

.:Pantun berangkap-rangkap khas untuk anda semua:.
Gambar mengada pembuka bicara
Janganlah menyampah melainkan kau jeles la
Tak kisah pun kalau nak join sama
Ada link info di gambar, kalau berminat try la
Ampun dan maaf dipinta kepada semua
Salah silap darinya saya
Walaupun sekarang bukan raya
Minta maaf juga la
Saya mengucapkan moga-moga
Tahun 2013 membawa makna
Anak, bini, laki, amal ibadat, wang, rumah, kereta
Impian kita tercapai sama
"Ya Allah, aku berlindung kepadaMu daripada perasaan sedih dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah dan malas, aku berlindung kepadaMu daripada bakhil dan penakut dan aku berlindung kepadaMu daripada beban hutang dan tekanan perasaan."

"Ya Allah, aku memohon kepadaMu ilmu seperti ilmunya orang-orang yang takut kepadaMu, rasa takut seperti takutnya orang-orang yang mengenalMu, keyakinan seperti keyakinannya orang-orang yang bertawakal kepadaMu, kepasrahan seperti kepasrahannya orang-orang yang beriman kepadaMu, taubat seperti taubat orang-orang yang tunduk kepadaMu dan ketundukan seperti ketundukan orang-orang yang bertaubat kepadaMu, syukur seperti syukurnya orang-orang yang bersabar keranaMu, kesabaran seperti kesabaran orang-orang yang bersyukur kepadaMu dan keselamatan seperti keselamatannya (orang-orang yang gugur membela agamaMu) yang hidup dan mendapatkan rizki di sisiMu (di syurga)." -Thaiq bin Habib-
 

4 comments:

Noureez Ackles Smith-Winchester said...

Ya Allah, aku bermohon kepadaMu agar diberi rahmat dan kesejahteraan kepada sahabatku ini agar dapat menempuh hidup dengan lebih tabah dan ceria. Semoga di 2013 ini akan membuka buku baru buat kita..Love you my friends.. All the best

Eva Beans said...

Thanks Noureez! Samala buat awak =)

zuraida razali said...

Salam Tahun Baru Hawa! semoga tahun 2013 membawa lebih keceriaan dan kebahagiaan kepada kita semua =)

Eva Beans said...

Tq...salam tahun baru gak! amin..hehe